Jippie me!

Idag har jag varit duktig! Jag är tokhungrig men jag har ätit bra saker och tillräckligt mycket. Det är inte konstigt att jag är hungrig ändå för min mage lär ju ha den dubbla storleken jämfört med en vanlig mage. Jag känner nämligen aldrig känslan mättnad. Jag vet inte men kanske äter jag mig förbi den... Jag är antingen inte mätt eller så mår jag illa. Det är lixom alternativen när jag har ätit.

Snart är det dags för middag men jag drar lite på det så jag inte blir så hungrig ikväll. Men enligt mitt kostprogram har jag faktisk kalorier kvar så det kan nog bli något äpple och kiwi ikväll.

Det känns bra att ha ett bra inlägg för en gångs skull. Idag har jag både tränat och gått en promenad imorse! Jippie Me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0