Frosseri i komposten

Allt känns tungt, riktigt tungt. Jag som brukar vara en glad levande tjej känner mig bara ledsen. Det har inte så mycket med maten att göra faktiskt. Jag är väl ganska motiverad just nu så en frossarkväll kan inte göra mig glad, det skulle snarare göra mig besviken och ännu mer ledsen.

I söndags hade jag en matorgie, jag hade tagit med mig massor med grejer från kafét för att frossa gärnet, men... sen ville jag självkart ha något annat så det blev en påse med lösgodis och en 100 g chokladkaka också. Jag kunde inte heller låta bli att äta middag utan det blev spagetti och bacon också. Sen dukade jag upp chokladboll, kladdkaka med grädde, kokoskaka, morotskaka med extra smet som är uppe på, vaniljvisp och min godisskål. Så hur långt tror ni att jag orkade? Inte speciellt långt faktiskt. Men då gjorde jag något riktigt bra! Jag reste mig upp och tog allt som var kvar och slängde det i komposten! Fy vad jag var duktig! Det blev nog lite droppen som rann över, det var så fruktansvärt överdrivet att ha allt det där så jag tog mig i kragen och kastade det så jag inte kunde fortsätta på morgonen.

Men som sagt... det är inte till så stor tröst nu... jag är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0