Mitt STORA problem

Nu är det dags, jag ska göra allt för att bemästra mitt problem, mitt fruktansvärda STORA problem.

Jag skulle kunna väga 150 kg, men det gör jag inte. Jag är en periodare när det gäller att äta. Jag kan äta som tusan och sen tokbanta och träna. Men jag är trött på det, jag kan inte leva så! Det är dags att göra något åt detta. Jag har iofs inte så stora förhoppningar på att lyckas ändra mitt inre. Men denna gång har jag något speciellt på gång... det återkommer jag till!

Hur som helst är jag ganska nöjd med mig själv idag. Jag har inte ätit något som för mig är förbjudet... jag vet att det är fel att säga så men så känner jag, det har inte blivit någe godis, glass eller annat sånt. Så en stor klapp på ryggen, det är första dagen på läääänge! Bra gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0