OA möte

Tänk att jag börjar med att vara dålig på att skriva!

Men jag har varit ganska duktig.. men inte igår. Då åkte jag dit igen. Jag gick över till en kompis och köpte med mig lite naturgodis men de visade sig att hon inte kunde äta de pga hennes mage så det blev jag som satt och smockade i mig nästan allt. Men en bra sak var iaf att jag inte åt upp allt, jag slutade när de var lite tråkiga saker kvar. Det var ju liiite bra iaf.

Idag har dagen börjat jättebra, jag har varit på oa möte (anonyma överätare). Det var givande, jag började gråta. Det var inte därför de var givande men jag inser ju mer och mer hur stort problem det är! Och det förstör ju för mig! Det var bara mitt andra möte men jag gillar det och vill verkligen ge det en chans! Efter det åkte jag på träning 75 min spinning och bodypump så nu är jag laddad. Men hur jag ska klara resten av dagen det vet jag inte. Jag ska förmodligen träffa lite tjejer ikväll och jag vet inte hur de kommer att sluta... jag vill klara mig utan massa gott men jag vet inte om jag är stark nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0