Bakhalt=tårar

Ja... då har man varit ute på ännu en tur i skidspåret... O trots att jag lämnat in skidorna på vallning och fått spannet utmätt så GICK DET ÅT HELVETE!! Det har nog aldrig gått så dåligt och det var riktigt nära att jag började grina!! Det var så bakhalt för mig så det finns inte! Jag kom knappt framåt och såg antagligen ut som en idiot!

Dagens skidtur

Typ av tur: 5 km kuperad terräng
Tid: 43 min
Pauser: Några andningspauser
Omkörd:MASSOR MED GÅNGER
Omkörningar: 1 (om en havererad spårmaskin räknas) 
Ramlingar: 0
Avtagning av skidorna: 1 gång (o det var egentligen helt onödigt men de gick så illa så jag låtsades stanna och ta av skidorna för att kolla något...)

Något positivt med turen är iaf att min balans faktiskt är riktigt bra nu för tiden, det var så mycket folk ute i spåren att jag inte hade tid att stå o mesa mig i backarna så det var bara och satsa och jag klarade det toppenbra!

Men... jag undrar om jag inte ska fortsätta med min killes sätt att åka skidor... för det var riktigt kul, och inte var det bakhalt heller!

 


Kommentarer
Postat av: hanny

Hej! Jag hittade din blogg via anaginas och såg i ett inlägg där du hade gått ner i vikt varje vecka. När började du göra det och hur? Vore tacksam för info, vill nämligen också gå ner! :)

2010-12-27 @ 16:42:37
Postat av: HappyWeight

Tycker du är så modig som är ute själv och kör skidor liksom! Spela roll om du blir omkörd och det itne går som det ska.. Grymt med skidor! Skulle aldrig bege mig ut.. Själv.. inte åkt skidor på flera år. :P

2010-12-27 @ 18:44:48
URL: http://happyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0