Jag är okej

Jag har funderat en del... det är många blogar där det står "man måste ha bestämt sig" eller "menar du inte allvar har du ingen chans" alternativt "nu är det nolltolerans som gäller".

Jag har varit den där tjejen som haft en otrolig diciplin. Nu har jag legat i någon typ av gegga i ett par år men känner ändå att det är dags. Jag brinner inte av iver... det pyr bara lite i askan... på sin höjd. Men alla är väl olika och jag hoppas att det är okej. Jag tycker att jag är okej... fast jag inte är sådär förfärligt hurtig, glad och positiv. Jag menar min blogg heter ju en mat missbrukares kamp av en anledning. Jag har inte en sund inställning till ätliga produkter och det försvinner inte i en handvändning. Det har jag ju märkt! Jag har gått ner i vikt i en faslig takt och med suspekta dieter och hur gick det? Jo jag är större än någonsin för kroppen och huvudet har inte arbetat tillsammans. 

Denna blogg innehåller ingen solskenshistoria i 180! Det här är direkt från den bittra hårda verkligheten... och jag tycker att jag är okej. Jag är jag och det är okej!  


Kommentarer
Postat av: Warrior

Jag tycker du är OKEJ! Många bloggar är populära viktbloggar för de är så duktiga, känns som att man inte är värd vatten om man inte levererar.. Men det är DIN resa, ingen annans. Man vill veta the good stuff och the bad stuff.

2010-12-07 @ 10:42:10
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/
Postat av: Trine- du vet...

Du vet att du är OK, och jag tycker att du är jätteduktig!

2010-12-07 @ 13:51:13
Postat av: BENITA

jag hittade din blogg precis, och hinner inte läsa igenom så mycket just nu. men jag ska läsa, för du verkar intressant. :) krams

Postat av: Maximilianmonica

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-03-07 @ 12:00:57
URL: http://maximilianmonica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0