Jag kan förändra mig!

Vet ni en sak som jag kom på idag! Det går ju inte så jättebra för mig att förändra mig och så tänker jag att "jag är så trög, jag kan ingenting". Och så insåg jag en sak! Jag har faktiskt förändrat mig! Visserligen inom ett annat område men ändå! Detta är kanske till och med inom ett lite småsnuskigt område men jag är stolt ändå. I vårt hem är det jag som är den stökiga och min kille har alltid klagat på att jag inte stänger toalocket men jag tycker det är snuskigt så jag vill inte ta i det med mina händer i onödan. Men nu har jag faktiskt ändrat mig! På den senaste tiden så har jag stängt i princip vart enda toalock som jag kommit i närheten av! Jag har förändrat mig!! : )

Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -15,4 KG

kul du e med :D

2010-12-07 @ 20:23:14
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0