Ny dag och nya möjligheter

Jag är stolt över mig själv som släpade mig till gymmet för spinning i morse... jag är dock inte lika stolt över att jag åt upp de sista 4 noblessen som fanns kvar när jag kom hem...

Men nu till något annat. Igår var en stor dag... eller något sånt. Hur som helst så sjöng jag solo på en julkonsert! HELT SJUKT! Jag har aldrig gjort något sånt förut (även om jag kanske fantiserat om det så där i smyg) men det gick rätt bra! Jag fick till och med erbjudande om att vara med i någon uppsättning framöver!

Men nog om det, nu är det en ny dag med nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Warrior

De där fyra noblesse var nog ingen fara. Har du tränat skriker kroppen efter energi och slukar snabba kolhydrater fort som bara den så det var ju bra att du matade kroppen med lite snabba kollisar ;)

2010-12-17 @ 12:39:05
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0