Riktigt bra!

Nu är jag i Sälen och livet är rätt bra! Vi har startat dagen med en skidtur på 6 km i - 18 C.  Den där dåliga känslan som jag hade i magen vet jag inte varför den var där för jag har verkligen haft det jättebra sen jag kom hit! Det här med maten går som det går men jag överäter inte och bor jag hemma hos någon annan så är inte jag människa nog att be dom anpassa sin kost efter mig. Det blir feta såser och vitt bröd till frukost men det är okej, mitt liv går inte under för det för jag mår faktistk riktigt bra just nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Warrior

Det är ju enkelt att göra det liite bättre, tex ta med eget bröd och skippa sås ;)

2010-12-13 @ 14:14:49
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/
Postat av: Malin

När man åker skidor förbränner man rätt mycket, så jag tänker att det kanske inte gör så mycket om din kost under din tid i Sälen inte blir sådär jättesmal... Vad roligt att höra att den där känslan inte betydde något och att du har roligt!



Och det är ingen fara alls med att du inte har kommenterat på ett tag! Jag läser alltid din blogg men det är inte alltid jag orkar eller har tid att kommentera, så är det ju! Och det måste få vara okej :)



Kram!

2010-12-14 @ 10:46:00
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0