Bra grejer!

Över 19 000 steg blev det igår! Känns jättekul, även om jag haft svårt att gå i vanliga skor idag... dem där kängorna är nog inge vidare. Köpte dem förra året för 1000 kr men ja... det är inte första gången dem torterar mig. Jag hade bara förträngt det sen förra vintern. Hur som helst så satte jag på compeed skavsårsplåster idag och det har faktiskt fungerat jättebra. Det sved som tusan först nu känns de bra! Vågar jag mig på en promenad imorn tro? Nu när jag lixom fått upp flåset ; )


Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej där!

Tack för din kommentar! Den värmde.



Kul att du hittade in till mig, hoppas jag kunde inspirera med något =)!



Du tycks kämpa på bra! Fortsätt med det, så kan vi tagga varandra =)!



Ha en god natt!

Kram /

Luiza

Postat av: Luiza

Hej där!

Tack för din kommentar! Den värmde.



Kul att du hittade in till mig, hoppas jag kunde inspirera med något =)!



Du tycks kämpa på bra! Fortsätt med det, så kan vi tagga varandra =)!



Ha en god natt!

Kram /

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0