En som förstår -tack!

Vilket fin kommentar jag fick på senaste inlägget! Tusen tack! Det är så skönt att höra att någon förstår en! För det är så svåra saker att prata om!!

Jag har som sagt inte skrivit hur lång jag är men jag är 167 cm och vägde 95,6 kg när jag började och jag har ALDRIG VÄGT SÅ MYCKET FÖRUT!

Innan jag började plugga var jag en sån som hetsåt och svalt mig själv i perioder men vartefter åren går så "orkar" jag inte svälta mig själv vilket bara resulterar i en viktuppgång. Jag har tidigare sysslad med diverse dieter men fick för mig nu att prova viktväktarna och det känns jättebra!! Man får äta allt och kan lätt hålla reda på hur mycket propoints man äter med hjälp av deras hemsida. Jag har visserligen bara hållt på i två veckor så jag ska väl inte säga så mycket men än så länge så känns de verkligen bra!

Imorn är en ny dag!
Snälla låt det bli en ny bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Citronsocker är ju som jag har skrivit, livet bjuder på både surt och sött och ibland fördelas det orättvist kan man tycka... Vissa får mer surt än sött o.s.v. Men det är bara att kämpa på! Jag hejar på dig hela vägen! För jag vet ju som sagt hur det känns. Bra att du bär med dig det: Även du kan bli en fjäril. :)

2010-11-10 @ 14:50:18
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0