Helt sjukt!

HELT SJUKT VILKEN DAG! Det var riktigt slask och skitväder och när jag cyklar till ett ställe där jag ska hålla i ett föredrag jo då spricker mina byxor!!! Inte ens i sömmen utan i själva tyget!! Kul värre! Väl framme så funkar ingeting rent tekniskt så jag får ringa runt, runt, runt innan det äntligen kommer en arg gubbe och hjälpter till. Själva föredraget gick jättebra, jag fick dock dra rätt hårt i min skjorta för att försöka dölja mitt lår som var påväg ut ur byxorna!

Sedan var det dock dags för belöningen. Med tunna byxor (så tunna så det uppenbarligen gick sönder), tunn kofta och utan att ha ätit någon ordentlig lunch så visade vågen -1 kg!! Frågan är vem jag ska tacka för de resultatet? Jag ska vara ärlig, jag hade en tanke på att gå till viktväktarna och sen gå till affären för en sista svullkväll för att sen ta tag i mig själv igen men det där kilot gav mig kraft att cykla hem och äta lite äpple med russin!

NUVARANDE VIKT 92,8 = - 2,8 KG

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trist med byxorna. Men kul med vikten! Skönt att det rullar på neråt för dig!

Trevlig helg! Och heja!

2010-11-12 @ 16:11:58
URL: http://itrimsussie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0