Sugen, men...

Gårdagen gick bra faktiskt! Jag är stolt över mig själv. Just nu är jag dock vädligt sugen på något gott. Jag har massor att göra och vad VILL jag göra då?! Jo krypa upp i soffan med något gott och bara glömma allt annat! Fan jag har massor att göra och här sitter jag och drömmer om godsaker. Men det är bara att vara hård och se till att få saker och ting gjort, jag kommer vara så mycket mer stolt över mig själv då och ikväll är det dags att ställa sig på vågen igen och jag tror faktiskt på ett minus!! Men den som lever får se ; )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ramlade in här och fick lite inspiration...

Härligt tjejen, håll målen tydligt framför dig så ska du se att det går bra! Även små steg åt rätt håll är bra steg.

För hur god den där godispåsen än är för stunden är det inget värt gentemot vilken otrolig känsla det är att må bra över sig själv.

Kör hårt och lycka till!!/ från en som bara råkade snubbla förbi

2010-11-03 @ 13:14:00
Postat av: Fanny

Det gäller bara att komma igång så rasar kilona sedan...

2010-11-03 @ 13:28:10
URL: http://fannysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0