Vill iaf

Idag är det dags att gå till viktväktarna igen och det är dags att ställa sig på vågen. Jag vet dock att jag inte klarat det mål som jag satt upp för mig själv förra veckan. Jag kan mycket väl ha gått upp denna vecka... usch va pinsam jag är men samtidigt är det som det är. Det hela är så otroligt komplext!

Hur som helst så har jag iaf gått över 5000 steg alla dagar förutom en! Jag har även gått långt över 5000 steg flera dagar!

Nu tillbaka till mötet ikväll och vågen. Jag har bestämt mig för att gå dit iaf. Jag funderar däremot på om jag kanske bara ska gå på mötet och inte ställa mig på vågen för att jag vet att jag bara kommer bli ledsen. Jag tycker faktiskt att det är starkt och bra nog om jag bara tar mig dit! Jag menar det betyder ju faktiskt mycket! Att jag vill gå dit även om jag vet att jag inte klarade denna vecka...heller...

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du bara har viljan så är halva jobbet redan gjort! :) Var stolt över vad du har åstadkommit hittills, se det som en seger! Du går framåt nu, det blir bättre! :)

2010-11-24 @ 14:07:27
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0