Vill inte!!

Ja mål är inte alltid enkla men jag har gått över 5000 steg varje dag iaf!

Dag 1. 8 382 steg
Dag 2. 10 142 steg
Dag 3. (pågår)

Men idag var ett mål att jag skulle promenera eller träna men... det kommer jag inte att göra... För nu ska jag faktiskt sätta igång och göra mig iordning för kvällen, middag ute... och alkohol...

Men jag måste ju berätta om gårdagen! Jag var tvungen att hitta ett par nya byxor eftersom mina favoriter sprack för ett tag sen. Men usch va det inte gick bra! Jag gick från butik till butik men de passade inte och det fanns inte några stora storlekar. Till slut hamnar jag på Åhléns + avdelning så där köper jag ett par byxor. Jag vill inte vara så stor! Jag vill inte vara så fet att jag inte kan hitta ett par byxor på gina tricot! Fast va fan tror jag när jag väger 93 kg?!

Kommentarer
Postat av: Elin Kvist

ja det där är inte kul usch så många grr man vill köpa ett par riktigt snygga brallor på typ bikbok, gina eller så och de passar aldrig, även om man tar typ största storleken.... :( men snart snart!!! kämpa på ;)kramkram

2010-11-20 @ 17:29:03
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0