Bra start och sen godis

Ja då har man börjat dagen med ett spinningpass! Det var riktigt jäkla härligt och det kom en så bra låt så jag spinnade för allt vad min kropp höll för!! Det var så jäkla skönt! Helt ärligt så tycker jag faktiskt att man kan jämföra spinning med att ha sex, haha. Jag vet inte vad ni andra tycker men, men.

Ikväll ska det bli lite tjejmys framför körslaget  hemma hos oss och jag ska äta godis. Men jag har lärt mig att godis är "dyrt" så det blir några få bitar och ALLT ska skrivas upp på checklistan! Men jag har faktiskt 45 bonus- och aktivitetspoints kvar så det är ingen fara. Men jag lovar dyrt och heligt att jag INTE ska ta slut på alla, NO, NO!
För övrigt så ska jag faktiskt krypa ner i sängen och plugga en stund nu, dags att göra lite pluggnytta faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Spinning är riktigt gött när man känner att man verkligen kan ta i!! I alla fall är det skönt när passet är över. :)



Tack för din gulliga kommentar förresten! Och ja.. förut var det lite roligt med "dagens"..men nu är det inte riktigt lika kul.. magen är visserligen rund.. men inte som förut. Ha ha..

2011-04-09 @ 17:45:34
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Liknande sex, säger du? På vilket stt? Kanske skulle man testa spinning, då?

2011-04-09 @ 20:39:37
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jaaaa, gör det. Det är grymt! Så jävla roligt. Härlig musik osv. DO IT!

2011-04-11 @ 10:47:38
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0