Fläskig?

Hej hopp, här kommer man hem och skriver på fyllan! Nejmen helt seriöst så är jag så jäkla less på att vågen inte visar något resultat! Jag brukar ändå alltid få något litet minus men nu har det inte gått nedåt på flera veckor!! Innan jul så åt jag ben&jerrys och någon pizza då och då men gick ändå ner!! Idag kände jag mig iaf så jäkla less så jag och killen gick ut och åt o guuuud så gott det var! Jag tog ett glas vin och sedan gick jag vidare på fest och där blev det några glas till. Nu är jag inte helt kalas plakat men visst känner jag att jag druckit! Hur som helst så gick jag iaf ifrån festen ganska tidigt. Det var en tjejkompis som fyllde år och det var väldigt många killar på festen. Jag kände mig bara som en stor fet flodhäst och det var ingen kille som ville prata med mig och snart satt typ alla mina tjejkompisar med varsin kille och pratade och jag kände mig smått överflödig. En tjej som hade en kamera med sig satt och kollade bilder med en av killarna och hon klagade över hur fläskig hon såg ut på bilderna. Då kände jag att, nej, nu får det nog räcka för mig!

Kanske sitter allt detta i mitt huvud vad vet jag. För övrigt har jag kille så egentligen behöver jag inte den uppmärksamheten men det är ju knappast kul att sitta själv! Men jag ska inte överdriva det hela för en av de snyggaste tjejkompisarna jag har satt bredvid mig och var nykter och pratade inte med någon kille så henne hade jag iaf hela kvällen.

Ja, ja nu är det natt och imorn väntar nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

stor kram

2011-05-02 @ 08:26:12
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0