Havererade totalt!

Lördagen blev inte riktigt som jag tänkt mig och snart efter mitt negativa blogginlägg såfick jag sms om jag ville hänga med till en kompis och dricka lite vin. Jag visste visserligen att det bara var ett gäng snygga vackra flickor men jag hände på ändå. Men sen... ja sen spårade allt ur. Jag brukar sällan följa med ut på krogen och jag skulle ju upp och ut på landet på söndagen men av någon anledning så hängde jag på till krogen. Jag köpte även ett glas vin när vi kom dit, sen helt plötsligt så kommer det fram en bricka med shots... jag tar 2!! Herregud säger jag bara! Vid kvart över 2 kom jag hem och jävlar va jorden snurrade! Igår mådde jag verkligen skit och grät faktiskt över det faktum att jag ställt till det! Jag ville ju inget heller än att åka till landet! Hur som helst så tog jag mig samman och med stöd av min pojkvän så satt jag hela bilturen och svalde högt och ljudligt för att inte spy!!!

Jag mådde faktiskt rätt dåligt hela dagen och om sanningen ska fram så känner jag mig fortfarande inte på topp. Hur som helst så fick jag i alla fall vara med om lite dramatik igår! Min killes familj föder nämligen upp lamm och hans mamma kom och sa till mig att en tacka skulle lamma och frågade om jag ville vara med! Jag kände på mig att något skulle gå på tok och visst blev det så! Lammet låg fel och tackan var en ungtacka som fick spatt och rusade runt med lammet halvt hängande utanför! Bakfull och dann fick jag ge mig ut i leran och hjälpa till för att försöka få in henne inomhus och tillslut lyckades vi. Däremot var jag jättesäker på att lammet dött men icke! Det var en stark liten kille som började röra på sig så fort han fick hjälp att komma ut!! Slutet gott allting gott!

Däremot så tror jag att ni själva kan räkna ut att pointsen i lördags havererade totalt! Men, men jag dansade väl bort lite grann av de iaf.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad dramatiskt det där med lammet! Vad bra att allt gick bra.



Det är sant att man dansar bort en del av kalorierna faktiskt! Men om man inte vill bli kalasfull kan jag tipsa om alkoholfria drinkar, det är faktiskt inte så dumt som det låter ;)

2011-04-18 @ 11:26:16
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0