Kaxig!

Va kaxig jag var igår då när jag skrev mitt inlägg! Sen kom verkligheten ikapp och shit va jag ville äta något gott!! Fy tusan. Att göra en tenta är verkligen ett kritiskt ätarögonblick för mig så jag vandrade runt här och tänkte "för och emot-tankar". Som en skänk från ovan (eller inte) så hittade jag 2 bitar mörk choklad i skåpet och dom åkte ner! Jag fantiserade dock om att få vara själv på kvällen och gå iväg och köpa något, det bara snurrade i huvudet på mig av dumma tankar! Men efter middagen så var jag tvungen att ta mig till biblioteket och lämna tillbaka 2 böcker och då tog jag mig faktiskt i kragen och passade på att träna när jag ändå var på stan. Sen var sötsuget som bortblåst och jag kände mig lite snyggare och liiite smalare men framförallt smartare , )


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Tack så mycket, jag är tillbaka nu!

2011-04-27 @ 13:14:55
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Jeanette

Visst är det en underbar känsla när man har tränat =) Den närmsta timmen eller två timmarna efter jag har tränat känner jag mig sååååå smal och fit och allt =D



Sv: det är så himla roligt att vara ute och gå med vovven, man blir så glad och mår så himla bra av det och alla glada skutt han tar hela tiden och den där blicken som säger "va jag älskar dig mamma, det är så rolgit att gå ut med dig" =D

2011-04-27 @ 18:25:13
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0