Självdestruktiv

Tack för era värmande kommentarer. Jag har allt halkat lite på sniskan och varit rätt självdestruktiv... eller vad man nu ska kalla det. Jag köpte nämligen lite grejer på Viktväktarmötet igår som jag hade tänkt att jag skulle kunna hantera och äta vid väl valda tillfällen. Bakslaget igår gjorde dock att jag nästan åt upp allt igårkväll. Idag åt jag upp det sista och var redo att "köra vidare" på samma bana. Men jag har faktiskt tagit mig samman. Jag fyllde i ALLT jag ätit på Viktväktarnas hemsida och nu har några bonuspoints rykt men jag känner mig stolt och nöjd över att jag inte tänker fortsätta äta.

För övrigt så kan jag faktiskt informera om att det är rätt självdestrukivt att proppa i sig viktväktargodis för de innehåller så mycket kemikalier så magen blir helt kaputt!! Jag ska inte gå in på några detaljer men jag bidrog nog en hel del till växthuseffekten igår...

  


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag tycker att köttfärssås utan spaghetti är alldeles underbart! ;) men så äter jag ju iofs helst inte kolhydrater eftersom det sätter igång mitt sockersug.



tycker förresten inte att du ska gräma dig för +0,2kg eller vad det var. jag tycker att du är jätteduktig, läser din blogg varje gång du uppdaterar. känner igen mig mycket i dig även om jag inte skriver så mycket om mitt matmissbruk i min blogg. gjorde det i en tidigare blogg jag hade innan jag blev gravid med min yngsta (sockertjockis.blogg.se)

2011-04-12 @ 20:31:41
URL: http://sockertjockis.wordpress.com
Postat av: Anna

Oh yes jag känner till det där. När jag var med i vv älskade jag deras saltlakritsgodis, de kunde man bara äta typ fem av sen mådde man mindre bra i magen... Rätt effektivt ändå på ett lustigt sätt.

2011-04-12 @ 22:17:08
URL: http://annasolika.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Jag hoppas du tar hand om dig i vilket fall som helst

2011-04-12 @ 22:24:32
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0