Tuggat sönder

Ja då har man spenderat ännu en underbar kväll på gymmet! Det kändes riktigt fint och jag har insett att under allt detta fett så finns nog en ganska tränad tjej för jag klarar en hel del när det gäller vikter och grejer! Det verkar faktiskt som att jag är strakare nu än jag var när jag vägde som minst och tränade som mest. Men jag har iofs en teori om vad det kan bero på. Jag tror det är för att jag höll på med en massa "påsar" till och från och det bröt ner min kropp.

Ja, ja nog om detta. Idag hände något hemskt!! Min älskade, eller ska jag kanske säga min föredetta älskade svarta, stora, goa hund har ätit sönder min kamera!! Det är ju för fan helt sjukt!!! Han har tuggat sönder den!! Fanns det inte 511 pinnar att äta i skogen eller? 2500 kr bye, bye! Minneskortet var dock helt men jag har redan sparat alla bilder jag ville ha från den men ändå! Jävla hund! Jag tittade inte ens på honom under resten av dagen! Visst är jag en jävla slavmaja, men kameran låg bredvid mig på min väska på marken och han måste ha snott den när jag satt och pratade med mormor i telefon och sen tuggade han på fram tills vi pratat klar och jag såg att han hade något i munnen som inte såg ut att höra hemma där. Suck och snyft. Vad gör jag nu då? Är det kanske dags att köpa den där systemkameran som jag alltid drömt om, är detta ett tecken?

Kommentarer
Postat av: GBP

Va duktig du är, man orkar nog mer än vad man tror:-)



Tur att han inte svalde bitar av kameran iaf. Helt klart ett tecken på att det är dags att köpa en systemkamera ;-D!



Har för övrigt en bekant som kom försent till jobbet en morgon pga att hans hund hade tuggat sönder väckarklockan. Behöver jag säga att kollegorna inte trodde honom? Jag såg beviset, helt sjukt :-D

2011-04-27 @ 08:26:46
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0