Det alla killar vill ha!

Igår var jag faktiskt ute och åt med ett gäng från jobbet. Jag var riktigt osugen men tog mig i kragen och det blev ju jättelyckat! Jag är stolt över mig själv som endast drack rödvin och beställde in kött och grönsaker, däremot "råkade" jag köpa ett par remmar på stan när vi vandrade runt och det väl inte så smart, men jag är stolt ändå.

Det var en intressant kväll på så vis att det utspelade sig ett intressant scenario! En av sommarvikarierna är av en lite speciell modell. Hon är lång, smal, silikonbröst, platinablond, extensions, svartmålade ögonbryn, piercing i underläppen svart kort klänning, höga svarta stövlar och är 35 år. Vi kan kalla henna Anna. Hon har hängt en hel del med en kille på jobbet, vi kan kalla honom Peter. De har varit ute och lunchat o så. Igår satt de bredvid varandra och han tog varje chans till att komma närmre. När vi skulle gå vidare så gick de tillsammans och snart var de omslingrade och höll varandra i handen, båda är gifta!!!!

Jag och en annan tjej, vi kan kalla henne Sara diskuterade det hela och sa att hon är ju allt en kille vill ha! Det är ju det där killar gillar! Det är sådär våra killar vill att vi ska klä oss! Sen vek vi oss av skratt när vi tänkte på hur de skulle se ut! Däremot så tänkte jag vidare på det hela. Den här killen sa flera gånger att han tycker att Sara är skitcool. Och jag tror att Anna är en sån tjej som alla killar vill ha, men det är en sån tjej som Carro som de gifter sig med.

Hur kvällen slutade vet vi inte för jag och Sara drog hemåt. Men i ärligheten namn så tycker jag att det hela är rätt pinsamt!

(Obs, det är inte tjejen på bilden som det skrivs om i texten) ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0