Dum

Igår hände faktiskt något dumt... igen. Jag är så jäkla korkad o ja, va fan lär man sig aldrig för?

Jag börjar lite mitt i storyn. Jag var faktiskt hos fittdoktorn och det var ytterst obehagligt. Det var dags för ett sånt där cellprov och jag var kinkig som ett litet barn. Men min kille var faktiskt med som stöd, alltså inte i rummet, men utanför. Efter det skulle vi shoppa lite på apoteket och då finns det en liiiiten liiiten mörk chokladbit och den tycker jag att jag är värd, den får jag till och med köpa för min kille! Mumsar i mig den och allt är lugnt. Tillbaka på jobbet så ligger den en marabou med daim på fikabordet och jag brukar inte äta när sånt bjuds men denna dag gjorde det ändå! Tog först 2 bitar och sen en bit till. Kände mig rätt dum, det var faktiskt inte speciellt gott heller om jag jämförde med den mörka chokladen.

När jag kom hem så inser jag att jag har en stor chokladkaka 85% som jag har tänkt att spara till bakning. Jag köpte den dagen innan när jag var på hälsokost och köpte medicament till min förkylda pojkvän. Men efter att ha vandrat av och ann här hemma så började jag mumsa, och mumsa. Självklart åt jag upp hela en och kände mig rätt dum.

Varför köper jag hem saker som jag inte kan hantera, jag är ju fan hopplös!! Och hur tror jag att jag ska komma någonstans när jag gör såhär? Att bara snurra runt 90 strecket känns som min livsdom.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag är likadan.. varför handla hem när man ändå inte ska äta skiten som sagt? =(

Blir inte klok på mig själv. Men men.. nån gång händer väl det att man inser att man äter sig till döds =(

2011-08-11 @ 22:12:05
URL: http://emmsaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Sånt händer, nya tag =) Detta klarar du!! Kram

2011-08-12 @ 21:43:48
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0