Förlåt

Förlåt mig... jag klarade det inte...

När jag kom hem var jag så jävla sugen och hungrig och killen var inte klar med maten. Abstinensen idag har varit skitsvår och när han gick på toa så såg jag chokladen som jag köpt till mormor och svärmor. Jag såg dock 3 chokladkakakor och tänkte "varför har jag köpt 3?" Jag började genast äta på den ena och under kvällen har jag alltså tryckt i mig 250 g choklad. Detta utan att min kille märkt något, jag är uppenbarligen en expert på att smyga, gömma och ljuga.

Jag hoppas verkligen att jag kan låta bli de 2 chokladkakorna som är kvar.

O snälla, snälla, snälla ge mig styrkan att klara morgondagen!!

Kommentarer
Postat av: Ztorzillen

Använd senap, lovar! Det är bästa grejen..i alla fall för mig. jag kan inte stå emot. jag är svag.men tillsammans!

2011-08-04 @ 19:13:01
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0