Hade hoppats

Igår tog jag mig faktiskt i kragen och var iväg och tränade. Sedan åkte jag till min syster där jag och mamma gick ut i skogen och plockade svamp och fakiskt lite blåbär. Det var mysigt att bara få umgås lite med min mamma!

På kvällen var vi ute på middag med ett par kompisar, jag klarade middagen rätt bra men sen åkte vi hem till dom efteråt och det blev vin och choklad. Däremot så lyckades jag avstyra att dom tänkte bjuda på marängswiss!

Idag hade jag verkligen hoppats på att vågen skulle visa under 89 men icke, 89,1 kg. Men jag tror säkert att den hade visat under 89 om det inte var för gårdagens dumheter!

Här är iaf jag i gymtagen!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej,

Har kollat in din blogg och känner igen mig i dig. För mig har det blivit en vändning i livet att börja lära mig mera om kostlära och följa lchf, jag går förbi godishyllorna i mataffären utan att ens få ett sug, och det har ALDRIG hänt förut i mitt liv. Jag äter gott, utan dåligt samvete, går ner i vikt och är på gott humör. Går inte omkring och skäms längre. Unnar dig detsamma. Om du är nyfiken, så börja med att kolla in kostdoktorn.se och gå vidare från det. Lycka till, skäms inte, heja dig!

vänliga hälsningar

2011-08-13 @ 20:43:45
Postat av: Anna

Snyggt! :)

2011-08-14 @ 09:55:47
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0