HERE I GO AGAIN

Ja, aj, aj, aj så det kan gå när man släpper kontrollen. Jag måste säga att jag skött mig rätt okej under helgen men idag när jag har varit hemma så blev det totalt kaos.

Vinegum till frukost
En kartong vindruvor
Pannkakor och sylt till lunch
Spagetti, bacon och ketshup till middag
En stor förpackning Ben&Jerrys
Massor med Riesen

Det känns jävligt surt men jag är hoppfull (som alltid) morgondagen är planerad så nu väntar några svåra dagars avgiftning.

Men jag såg ju faktiskt att jag gått ner i vikt nu på båten och jag vet hur bra det känns att bli av med sockersuget. Så påt imorn bara!!! HERE I GO AGAIN!!



Kommentarer
Postat av: Katarina

bara kämpa på! :) och vilken läcker outfit, passar dig perfekt!

2011-08-01 @ 22:10:56
Postat av: Anna

Jättefin bild! Och bra jobbat ändå, nu kör vi vidare! :)

2011-08-02 @ 19:28:22
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: Heidi

Snygg klänning! Och som du sa, bara på det igen.. !

2011-08-02 @ 22:29:47
URL: http://fit4life.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0