I utomlandet

Då befinner man sig i utomlandet. Maten går sådär men till och från så gör jag kloka val. Men idag fick jag allt ett litet bryt. Det blev inte av att jag köpte något godis och när jag kom hem så ville jag verkligen ha godis. Hur jäkla jobbigt blir det inte då? Det blir ju verkligen en riktig fix idé då!! Har jag inte den kontrollen att jag har tillgång till godis om jag vill så får jag fan panik! Det är faktiskt läskigt vilken makt godiset har över mig. Däremot så lyckades jag få choklad av min kompis som jag ska köpa tillbaka imorn. Så när jag väl fick kontroll över den chokladbiten så lugnade jag ner mig.

Suck för mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker ändå att du har kommit till en bra insikt, och det är ju starten på "tillfrisknande". Det är inte heller alla som har den insikten!



Kram!

2011-08-19 @ 06:52:29
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Postat av: papis

haha utomlandet, vart ligger detta utomland=

2011-08-19 @ 07:37:11
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0