Som den galning jag är

Nu är jag hemma igen och nu får det fan vara nog på skiten! Shit vad jag har ätit!! Tyvärr fortsatte jag hela dagen igår och idag. MEN!! Imorn ska det fan vara nog med det. Då ska jag iaf börja jobba och då är det lite lättare att sköta sig. Däremot är jag helt livrädd för vågen. Jag har vägt mig lite då och då men aldrig direkt på morgonen som jag brukar göra. Alltså vet jag inte hur illa det står till. Men jag lovar att det är illa!

Tänk att jag är så sjuk, totalt vrickad faktiskt. Jag är så galen i att äta så det finns inte. De första dagarna på semestern kände jag i princip panik för jag inte hade något godis till hands! I början försökte jag med LCHF men det var lite krångligt och jag ville ju också äta allt gott som de andra åt! Så snart var jag istället värre än alla andra och vräkte i mig som den galning jag är!

Ja, ja, frågan är om jag ska ha modet att ställa mig på vågen imornbitti innan jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0