Dag 15: Mina mål

Det blev ingen uppdatering igår så det blir 2 st idag!

Ja... mina mål... mitt viktmål är att att väga under 75 kg. Men... för att jag ska bli normalviktig måste jag väga max 68 kg och det känns som... typ omöjligt. När jag svalt mig som bäst så var jag kanske nere på 68 kg en gång och det vara bara under någon dag.

Men det handlar ju inte bara om vikt utan jag vill förändra mitt liv. Jag tänker mycket på framtiden och barn och så. Jag vill inte ha ett såhär sjuktligt beteende om/när jag får barn. Jag vill vara ett gott föredömme! Jag vill helt enkelt bara vara lite normal... jag vill kunna äta godis till filmen en lördagskväll och jag vill kunna ta en bulle på stan när jag fikar med kompisarna men det ska stanna där och inte spåra ur.

Min dröm är väl inte så överdriven... jag vill bara finna ett mer normalt jag...  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0