Dag 16: Min metod

Efter att ha provat många olika metoder och dieter så har jag lixom tagit slut på all vilja och kämparglöd. Nu vet jag att jag måste sköta mig själv men jag har inte ork att lägga i en högre växel. Jag försöker istället att tänka "normalt", jag ser mig omkring och ser hur andra lever och försöker härma dom. Jag är med medlem hos viktväktarna och går dit och väger mig ibland. Visst borde jag väga mig varje vecka men jag är som sagt inte för hård mot mig själv. Det här tar tid, jag kommer inte gå ner i vikt i någon dundertakt och det är okej. Jag äter allt men försöker tänka på mängden, inget är förbjudet i mitt liv!

Men visst leker jag i mitt huvud med stora mål hela tiden men jag tar död på dom rätt fort. Det är lixom ingen idé att säga, jag ska träna fem dagar i veckan, jag ska inte äta godis på en månad, jag ska ha gått ner 5 kg på fem veckor. Nej, det får ta den tid det tar PUNKT SLUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0