Dag 20: Kläder

När jag temat kläder tänker jag på hur jag skulle vilja klä mig och hur jag klätt mig när jag var mindre rund än nu... Jag klär mig nog ganska illa som det är idag, men kläder är lixom inte kul och jag köper sällan nya kläder för jag tänkte "såhär ska jag ändå inte se ut så det är onödigt att kasta ut pengar på kläder som snart kommer vara för stora" Men man ska nog vara ganska glad att man sett ut så här under modet som har varit. För vilken tjockis gillar inte att mysa fram i mjuka leggings och stora tunikor?

Men jag kan säga att jag längtar tills den dagen jag känner mig trygg i en tajt tröja igen. Visst har jag lite tajta grejer nu också men jag känner mig bara obekväm. Jag bär svart från topp till tå men i garderoben hänger massor med häftiga vintagekläningar... tänk om jag kan ha på mig dom någon dag...

Hur som helst så tänkte jag bjuda på lite bilder med exempel på vad jag haft på mig förr men tyvärr har jag inte så mycket kort på min nya dator så jag bjuder på lite smått o gott av mig i varierande storlek...

Nr. 1. Detta är många år sen och riktigt många kilon sen.
Nr 2. En utekväll för ett par år sen när jag lagt på mig några kilon och kände mig halvt obekväm...skulle inte tacka nej till den kroppen idag dock...
Nr 3. Här bjuder jag till och med på ett litet leende. Jag kände mig väldigt fin den kvällen. Det var också några år sen och det är så jag vill känna mig och se ut. Jag vill vara kurvig och känna mig trygg i tajta kläder!
 



Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

din metod var bra den med!

och fint litet leende dära :D

2011-02-13 @ 20:57:06
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Linda

Awwwe, tack så jättemycket för din fina kommentar! Jättesnällt! :)



Oj vilken fin kropp! Jag saknar min kropp också. Uscha! Hoppas vi kommer tillbaka till dom snart! :)

2011-02-14 @ 21:48:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0