Dag 21: Drömmar

Idag känner jag mig rätt låg så det känns inte alls som att jag har lust att skriva om mina drömmar. Frågan är om det är dagsformen eller nåt men jag känner faktiskt inte ens att jag riktigt vet vad mina drömmar är. Jag skriver iofs lite smådrömmar mest hela tiden, jag vill ju bli spinninginstruktör, vill klara tjejvasan, vill kunna ha tajta kläder m.m. Sen så drömmer jag verkligen om att bli normalviktig! Det kan jag ju säga!  

När det gäller stora livsdrömmar så vet jag inte riktigt. Jag har väl kanske inte världens högsta krav. Jag drömmer iaf om en stor trädgård, frukträd, grönsaksland, bärbuskar och grönt gräs.... Men visst är det hemskt att det är i princip så långt som jag kan se min dröm just nu...

Fy, idag är verkligen inte min dag...


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

tycker inte alls att det är hemskt. själv har jag inte så stora drömmar heller...hejja dig, du kommer nå dina drömmar, detär jag säker på!

2011-02-13 @ 19:54:55
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Tigerhonan

Jo visst, jag har alltid oturen på min sida. Men det ordnar sig :)

2011-02-14 @ 08:50:07
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Tvåtusenelva

sv: jag vet!!! självförtroende når verkligen botten.... mitt stora problem är att när jag väl börjar äta skit så tänker jag: jaja, det är ändå kört så då kan jag lika gärna fortsätta kränga. aaah måste skärpa mig! kramis

2011-02-14 @ 16:47:30
URL: http://tvatusenelva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0