Dag 25: Belöningar

Det här är ett jobbigt tema. Jag har belönat mig så jäkla mycket med godsaker! För visst finns det alltid något man kan belöna sig för eller på grund av!

Jag vill försöka belöna mig med bra saker, speciellt om jag lyckas gå ner i vikt... problemet är att det inte riktigt funkar för mig. Om jag säger till mig själv "gå ner 5 kg och sen får du åka och hälsa på din vän som bor långt bort" men sanningen är att vill jag åka så gör jag ju ändå! Det funkar inte riktigt! O det spelar ingen roll vilken belöning jag ska få, jag kan ju alltid unna mig det ändå, oavsett om jag lyckats med det jag borde eller inte... suck...

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack ås mkt:)

2011-02-18 @ 11:04:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jannica

Ja men vi har ju alla våra olika sätt och vad vi passar i :) dock byter jag hårfärg väääääldigt ofta.

2011-02-18 @ 11:13:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Kul att du hittade till min blogg! Har suttit och läst en del på din, och jag kommer lägga dig till listan "att-följa".



Nu kör vi järnet tycker jag! Beach 2011 aktar er, här kommer vi! Haha!

Ha det gott!

2011-02-18 @ 14:30:44
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Nu är din fråga besvarad i bloggen! Trevlig helg.

Postat av: Cinderella

Jag har inte riktigt fattat detta med belöningar. Jo, självklart FATTAR jag vad det är och att en del vill göra det, men på något vis är bra resultat och bra prestationer en belöning i sig. Att kunna säga "Ja" Jag fixa't!" är mer värt en en ny pryl eller annat. Men eftersom andra gör det så har jag också satt upp några belöningar, belöningar som jag skulle kunna ta till närsomhelst, men som jag då väntar med tills jag presterat det jag tänkt.



Du gör precis så som passar dig bäst även om godis kanske inte är det bästa. ;)

2011-02-18 @ 21:17:03
URL: http://enbalpaslottetiseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0