Dag 29: Det här är jag stolt över

Igår blev det ingen uppdatering men idag ska jag skriva om vad jag är stolt över!

Hmm, just nu är jag inte sådär fasligt stolt eftersom det inte går så bra med ätandet och tränandet. Men jag är iaf stolt över att jag ska åka Tjejvasan på lördag...AHHHH!! PÅ LÖRDAG!! Jag vet det är helt sjukt, vem vet hur det kommer gå... men, men jag är som sagt stolt att jag ska göra det!

Sen är jag stolt över min skapande förmåga, senast igår gjorde jag ett begravningsarrangemang åt en vän och jag blev riktigt nöjd och stolt! Här nere ser ni skapelsen! Men sanningen är att det  faktiskt får räcka på stolthestskalan idag...


Kommentarer
Postat av: bantarbritta

OJ vad duktig du är!

2011-03-01 @ 20:59:41
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0