En vinst för mig!

Igår blev det ingen uppdatering igår för lite spontant tog jag och en kompis Herztfreerider och åkte hemåt! Det har vi aldrig gjort förut och det var lite spännande faktiskt. Visserligen så var inte planeringen optimal och vi var lite för tidsoptimistiska så det blev lite kaos och kris. Men, men nu är vi båda hemma och jag väntar med spänning på om det kommer komma fortkörningsböter eller andra avgifter... vi råkade nämligen få ett rejällt stenskott så det känns ju sådär... men det återstår att se....

Jag är iaf otroligt stolt att jag körde hela vägen, ca 70 mil och jag körde till Arlanda och lämnade min kompis och åkte fel i Stockholm. Läskigt värre... eller nej det var det inte! Jag är så stolt över att jag var så lugn och sansad. Det var rejällt halt här och där men jag fixade det! En stor vinst för mig själv faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0