Paranoid

Somnade om imorse... det är aldrig en bra idé. Nu har jag drömt en massa mardrömmar och livet känns ännu tyngre än vad det redan gjorde.

Jag har nämligen en smått paranoid känsla i kroppen. Jag har en känsla av att människor inte tycker om mig. Jag har en känsla av att jag är en jobbigt prick som folk bara står ut med... det är inte alls kul att känna så... Men jag vet att jag har mina brister och det är dom jag är rädd för att människor irriterar sig smått till döds på. Jag försöker att tänka på dom men... det går inte alltid, eller rättare sagt, det är inte så lätt. Jag vill erkänna att jag medveten om denna brist för några vänner för att höra hur illa dom tycker att det är... men jag vågar inte riktigt. Man vill ju lixom inte höra att man är outhärdligt jobbig.

Hur som helst så är min främsta dåliga egenskap att jag pratar för mycket, jag är en besserwisser och har en förkärlek för att prata om mig själv och mina erfarenheter. Usch, jag skäms bara jag skriver om det. Men jag vet inte hur jag ska komma ifrån det? Idag ska jag ut och äta brunch med några vänner. Ska jag kanske köra nolltolerans och bestämma att jag INTE får relatera till mig själv och mina erfarenheter. Usch, igår hade jag verkligen känslan av att folk himlade med ögonen bakom ryggen på mig... jag känner mig helt paranoid!

Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Känner igen mig...

2011-02-13 @ 12:44:23
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0