Vilket minne!

Det blev ingen uppdatering igår men här är jag nu! Jag känner mig faktiskt riktigt bra i kropen och lite småmolande muskler påminner mig bara om det jag gjorde i lördags! Jag kan gå runt och bli lite smålycklig ibland när jag tänker på vad jag gjort! Det är nog inte många som trott det om mig men nu är jag riktigt glad att ingen någonsin kan ta ifrån mig att jag åkt tjejvasan 2011!

Det tog som sagt sin lilla tid (2 tim och 42 min) men vi stressade inte. Vi var verkligen inte tillräckligt förberedda så det var bäst att spara på sina krafter och ta igen sig ordentligt vid blåbärssoppan. Spåren var väldigt sönderkörda och det var massor med folk. Men jag är så jäkla stolt att jag tog mig fram och klarade alla nedförsbackar! Och vilka nedförsbackar sen! Vi som trodde tjejvasan var platt, hua säger jag bara! Folk gick på snedden och vissa tog till och med av sig skidorna men jag klarade det!! Jag ramlade dock två gånger när jag åkte på platten. Vallningen var inte optimal så det högg till en hel del och två gånger mötte jag snön pga det. Men nu har jag min medalj och mina minnen! Jag hoppas verkligen att vi anmäler oss och kör nästa år igen för jag vill verkligen förbättra min tid! Under 4 tim nästa gång va ; )



Kommentarer
Postat av: Jessica Regnér

Kul att se att du också jobbar med vikten. jag håller på med Itrim. Vi får peppa varann =)

2011-02-28 @ 21:13:24
URL: http://jeccica.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: nej ja tkr den var skitkass;S haha :P

2011-03-01 @ 07:35:08
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0