Det är väl rätt okej...

Då har jag varit där, resultatet ser ni i förra inlägget. Det var väl inte jättebra men jag hoppades verkligen på att jag inte skulle väga mer än 93 kg och det gjorde jag ju inte! Mötet var tyvärr inte sådär jättebra. Det var en del konstiga tanter där och hon som håller i det är lite väl överambitiös för min smak. Men, men jag ska gå dit iaf. Nu ska jag gå in och kolla om dom har något pass på gymmet imorn för nu ska jag minsann sparka igång mig själv så gott jag kan. Men fan ska veta vad sugen jag är på godis nu....

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du är jätteduktig, tvivla inte på det! :) Kram

2011-01-21 @ 12:44:41
URL: http://thereturnofamelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0