En annan bekännelse

Vet ni en sak... den här dagen suger så jävla hårt! Och vet ni vad det får mig att göra? Det tvingar mig att erkänna en helt annan bekännelse. För några veckor sedan blev en middag på stan inställd en lördagkväll. Då säger jag till min kille att han får gärna hitta på något kul så ska jag hyra filmer och ha twilight-maraton för mig själv. Sagt och gjort, han drar iväg och jag ger mig ut i typ spöregn för att fixa filmerna. Jag hyr filmerna men går även en riktig runda för... jag behöver ju godis... och inte lite godis utan jag har bestämt mig för att totalt släppa alla spärrar! Så jag hyr filmerna och köper godis där, sedan går jag vidare till ica och köper mer godis där, för att sedan avsluta med att gå till coop och köpa ytterligare godis innan jag går hem och häller upp allt i en skål och sätter mig i soffan för att ge mig hän! Det var så jävla mycket godis!! Min kille visste ingenting och jag kunde omöjligt äta upp allt. Så på kvällen gömmer jag godiset och dagen efter låtsas jag att jag köpt godis till kvällen och så äter vi upp det sista tillsammans... jag är tamefan inte klok!

Sådär, då kan denna sugiga jävla dag fortsätta. Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Altså, även om det är fel att säga så här, så känns det skönt att få läsa din bekännelse. För jag skulle kunna göra samma sak. Jag är seom en alkoholist och just godis är min drog.

Jag kan skämmas att jag som rejält överviktig handlar onyttig mat... så när jag har mina återfall burkar jag använda mig av självscanning och hoppas att jag slipper avstämning. Sjukt och utstuderat beteende...

Du är inte ensam... man gömmer påsarna och låtsas som ingenting, till och med för sin partner!

2011-01-23 @ 19:41:36
URL: http://bantarbritta.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har gjort samma sak flera gånger. fast jag brukar äta upp allt godis, fråga mig inte hur för det kan vara mängder!

hittade din blogg hos balanceinsideout

/Emma

2011-01-24 @ 13:21:01
URL: http://tjockismamman.webblogg.se/
Postat av: emma

Hej!

Kul att du kikade in hos mig.. vi hade samma startvikt. Galet mycke asså.. men nu går det neråt. Hur gör du för att gå ner i vikt?

peppkramar!!

2011-01-24 @ 21:21:01
URL: http://nykropp.webblogg.se/
Postat av: emma

Hej!

Kul att du kikade in hos mig.. vi hade samma startvikt. Galet mycke asså.. men nu går det neråt. Hur gör du för att gå ner i vikt?

peppkramar!!

2011-01-24 @ 21:22:22
URL: http://nykropp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0