EN BEKÄNNELSE!!

Det är dags för en bekännelse... denna dag suger...

Detta är den första dagen på oerhört länge som jag känner att jag inte kommer kunna låta bli en total hetsätningskväll! Jag känner mig skit, jag mår dåligt, har feber, har inte pluggat som jag borde och känner mig så jävla ensam! Det är inte många i min närhet som vet om min situation (att jag är fet kan de se men de ser inte när jag brakar loss totalt). På ett sätt önskar jag att någon visste... men jag vill inte att folk ska veta hur illa det faktiskt är!! Men just nu önskar jag att jag hade någon att ringa och säga att -Snälla kom över, jag behöver dig!! Men jag har ingen sån... Så frågan är... vad ska jag göra av min kväll? Jag vill ju inte hetsäta, jag vet ju hur sjukt mycket kalorier jag får i mig, men det faktum att jag faktiskt tänker över min situation och inte bara kastar mig in i det är iaf lite positivt... å andra sidan är jag inte ensam hemma just nu så jag kan hur som helst inte sätta igång nu... jag får vänta och se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :) Önskar även dig en god fortsättning på det nya året! Jag har gått upp i vikt under julledigheten, inte vansinnigt mycket men ändå... Fr.o.m. idag kämpar jag på och ska hålla mig till 1500 kalorier om dagen. Än så länge går det bra :) Känner värsta craving efter fet skräpmat, men så är det väl när man vant sin kropp vid en viss typ av mat...



Lycka till med din viktnedgång, du kämpar på bra ju!

Kram

2011-01-03 @ 18:40:43
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har rätt, att du reflekterar över din situation ÄR bra! Oavsett hur det går ikväll vet jag att du klarar av att fortsätta kämpa! Tänk bara på hur långt du faktiskt har kommit, både mentalt och fysiskt :)

2011-01-03 @ 20:56:44
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0