Massor att göra!!

Godmorgon eller något sånt...

Jag funderar lite över om jag håller på och går sönder litegrann... idag måste jag nämnligen lämna in min skoluppgift och imorn går flyttlasset till skolan igen. Jag har haft praktik och en distanskurs men nu är det dags igen. Jag har flyttat som en jojjo men nu är det snart över... får vi hoppas.

Idag väntar därför en alldeles superlång "attgöralista" för det är massor som ska göras och jag har såklart inte planerat speciellt bra. Men något positivit är iaf ett det blev inget frossande på godsaker igårkväll för jag var fastklistrad vid skoluppgiften istället.

Nu får vi se hur denna dag artar sig... jag har redan en riktigt jobbig känsla i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0