Varför berättade jag

Jag hade ett så skönt samtal för ett par dagar sen med min bästa kompis. Vi är i liknande situationer när det gäller det här med att äta men hon är inte alls en sån överätare och hetsätare som mig. Men vi smyger båda två med vår "kärlek" för att inte andra ska förstå i vilken omfattning vi håller på och äter. Hur som helst så var det så befriannade att få prata och dela tankar och känslor.

Jag har tänkt på det nu när jag bor med två andra tjejer. Jag kan ju omöjligt gå loss på samma sätt som jag kan göra hemma ibland. Hemma har jag lite kontroll och koll över när min kille är hemma och när jag är själv så kan jag ha riktiga orgier med godsaker!

Ett problem... eller vad det nu är. Är att en av tjejerna vet lite om mina problem. Det känns egentligen inte speciellt bra. Båda vet att jag ska gå på viktväktarna så vad kommer de säga om jag svullar i mig godis en lördag? Jag ångrar fan att jag berättade! Jag hade velat ha den här kampen för mig själv i lugn och ro utan andras ögon på mig. Vilken klant jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0