Vill/vill inte

Sitter här och tuggar frenetiskt på 4 st tuggummin. Det är ett bra sätt för att undvika att äta. Denna dag har jag skött mig hittills. Nu ber jag bara för att min kille ska komma hem så vi kan äta middag och stilla min "hunger". Plugget går så inihelvete dåligt!!! Vi är bortbjudna ons-tors och fast jag vill åka så känns det så fel med tanke på hur dåligt jag ligger till med pluggandet. Mamma är hos mormor ikväll och de bjöd över mig. Jag sa ja men nu känner jag bara att FAN varför sa jag ja?! Jag vill inte och jag borde plugga istället!! Nu funderar jag över sätt att komma undan... kanske ska jag bara vara ärlig och säga att jag vill inte för att jag inte mår någe bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0