Jippie!!

Någon där uppe tycker väldigt mycket om mig!! För återigen så har jag gått ner liiite till. Denna vecka förtjänar jag det verkligen inte heller men gick ändå ner några hekto.

Jag har ju bestämt mig för att skärpa mig men igår skulle vi till en kompis och killen skulle hjälpa till med ett golv där. Jag skullle komma senare så jag sa att de kunde äta utan mig, lättast så tänkte jag. När jag kom dit hade de inte ätit och skulle äta pastasallad, o sanningen var att jag var rätt hungrig. Så jag åt lite ändå och lyckades skicka över all pasta till min kille, utan att någon undrade varför. Men sen! Sen tog hon fram de stora vapnet, blåbärspaj med vaniljsås. Jag viskade till killen -"jag kan inte säga nej till det där, då förstår hon att något är fel". Ni förstår, jag vill fortfarande inte erkänna för folk vad jag håller på med. Så ja, jag tog litegrann och fan va gott det var. Sen bäljade jag i mig te så det skulle bli fullt i magen och suget efter mer skulle försvinna.

Men hur som helst så mår jag inte så dåligt över det idag eftersom jag gick ner liiite till i vikt : )


Kommentarer
Postat av: Fit4life

Grattis!! Och det är ju ok att ta en liten bit fika då och då. Må inte dåligt över det :)

2011-07-16 @ 10:54:43
URL: http://fit4life.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Grattis! :-)

2011-07-24 @ 22:25:29
URL: http://sockerskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0