Så kul!!!!

Nu bär det snart av till den stora staden Stockholm. Jag ska spendera dagarna i min kompis föräldrars hus. De är på semester och hon är på besök i Sverige (hon bor utomlands). Vi ska ha en skitkul helg, och där ingår kryssningen som jag skrivit om tidigare.

Jag hoppas det kan bli lite uppdateringar under helgen också!!

En sak som jag funderar över är dock om jag ska ha dessa skor på mig imorn. Jag älskar dom o är väldigt rädd om dem så jag vill ju inte att de ska bli trampade på eller så... hmm vi får se hur det blir.



Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vilka fina! Är ni på kryssning så ha dom i början på kvällen och gå bara till hytten och byt :) Dom där snyggingarna måste du ju visa upp!

2011-07-28 @ 22:03:02
URL: http://fit4life.shapemeup.se
Postat av: Malin

Men ååh, så fina, nu blev jag lite kär. :) kram!

2011-08-06 @ 20:59:38
URL: http://malinhjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0