Abstinens

Abstinens och olycka. Tänk vad jag älskar godis! Men jag har verkligen inte ätit mycket godis på sistone! Visst det har åkt ner en del mörk choklad men när det gäller riktigt godis så åt jag EN ferraribil hos svärmor i lördags (jag såg påsen i skåpet och kunde inte låta bli att andas in den ljuva doften och ta en!). Innan dess... vet jag faktiskt inte när jag åt godis, det måste vara flera veckor sen!

Däremot är som sagt min abstinens svår. Idag var det en tjej på jobbet som är gravid som lyckats köpa en gammal och dålig choklad så hon var jättesur och beklagade sig. Jag försökte hålla god min när hon tjatade på om hur chokladsugen hon var, JAG HÖLL JU SJÄLV PÅ O DÖ, vadå gravid?! Jag är missbrukare!!

Haha, ja, ja igår fick jag iaf nästan hjärtat i halsgropen när jag satt och försökte läsa Amelia och vänder blad och ser detta!!!


Kommentarer
Postat av: n00bis

Haha, vissa dagar jagar godiset en ;)

Kramizar

2011-06-29 @ 08:48:55
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0