Här igen

Ja man skulle ju kunna tro att jag blev inlåst på häktet men det har jag faktiskt inte blivit. Jag fick bara jävligt mycket nog av allt! Fan va jag är less på att vara en riktigt missbrukare!! Jag läser en bok nu, "Pundare, jonkare och andra" och inser vilket jäkla missbruksbeteende jag har!! Jag försöker faktiskt också att läsa "Matrevolutionen" men jag vet inte vad jag ska tro och tycka... jag fattar inte vad det är för fel på kolhydrater?! Jag vill inte äta bacon till frukost! Jag älskar t.ex. en äggmacka till frukost, smoothie eller fil med lite musli och banan.  

Nu snurrar allt i huvudet på mig och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske ska jag minska på kolhydraterna men jag tänker inte köra nolltolerans. Men frågan är om det då är en dum idé. Vad händer om jag äter en massa feta såser men fortfarande behåller lite kolhydrater, kommer jag att bli blåsa upp som en ballong då? Ja, vem fan vet....

Jag tänkte iaf försöka att sätta igång och skriva igen.


Kommentarer
Postat av: n00bis

Välkommen tillbaka =)

Kramizar

2011-06-12 @ 10:46:12
URL: http://overviktig.blogspot.com/
Postat av: Katta

Varmt välkommen tillbaka!!! vi har saknat dig här förstår du!! <3 <3

2011-06-12 @ 12:54:31
URL: http://kattasfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0