Lite full

Oj, oj nu sitter man här full och dann. Idag hade jag lite kalas och det blev väl rätt lyckat. Jag skötte mig rätt bra också, det slank dock ner glass, jordgubbar, lite mjölkchoklad och en hel del rödvin! Men det ska jag väl överleva. Imorn får vi väl se hur jag mår! Däremot har kan jag konstatera en viktminskning på -1,9 kg sen förra veckan så jag kanske inte ska vara så kinkig. Däremot har jag inte gått ner speciellt mycket som senaste dagarna och det är det som gör mig lite sur. Men, men, kämpa, kämpa. Dock hoppas jag på en mysig bakisdag imorn, det vore inte helt fel ; )


Kommentarer
Postat av: n00bis

Grattis till viktminskningen =)

Kramizar

2011-06-19 @ 10:07:01
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0