Mår illa!!

Jäklar vilken abstinens (eller vad det nu var) jag hade igår! Jag kände panik i hela kroppen och var nästan påväg att bryta ihop, tårarna var sååå nära. Men jag kämpar på, det verkar som att jag kan räkna med en viktminskning på 1 kg denna vecka så det är bara att hålla i.

Däremot mår jag inge vidare idag, men jag tror jag åt för lite igår. Det var fullt upp så jag hann inte riktigt äta. Idag vaknade jag helt skakis så jag unnade mig faktiskt lite fil till frukost och det var helt otroligt gott!!

Jag fick faktiskt en  hel del panik igår också över hur tjock jag är. Min mamma var hos mig och hon är så fin! Hon har gått ner en hel del i vikt och hon har en sån känsla för kläder och matchning! Jag känner mig bara stor, fet ful och riktigt som white trash! Nej, snälla låt kilona rasa nu för jag mår illa när jag ser hur jävla stor jag är!!!

Kommentarer
Postat av: katta

Jolie!! Det är ju det som är mitt problem. Att jag är så söt att jag smälter i regnet! hahaha ;D <3

2011-06-23 @ 15:00:44
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Fit4Life

Jämför dig inte med andra! Du har kommit lång genom att bra VILJA förändra din hälsa! Andra nöjer sig med hur de har det och förändrar ingenting.



& tack för din fina kommentar :) Har haft page i ca 1 år så nu ska jag spara istället och vill ha långt hår.. :)

2011-06-23 @ 21:17:34
URL: http://fit4life.shapemeup.se
Postat av: SuperSHEro

Åh jobbigt! känner igen alla de där tankarna och känslorna. Hur de tär och tar over. Usch. Lider med dig! Kämpa på. Inte bara med kilona, själen behöver också "gå ner i vikt". Du kan!!! :)

2011-06-24 @ 10:27:11
URL: http://Supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0