Någon som vet?

Jag måste fråga något underligt. Vist har det rört sig på vågen MEN det har inte rört sig en centimeter runt magen! Det tycker jag är väldigt konstigt faktiskt. Man säger ju att man ska kasta ut vågen och gå på måttbandet istället. Men hade jag gjort det så hade jag slutat med den här nya "livsstilen" för länge sen! Kan det vara så att den här fettgrejen inte är så bra för bukfettet tro? För annars när jag sköter mig och äter bra så brukar jag alltid känna att magen känns mindre och tajtare rätt fort men inte nu, nu känns den väldigt stor och bullig. Det är inte så att den är så jättesvullen men den är fet helt enkelt. Ja, ja någon som vet något om detta?


Kommentarer
Postat av: n00bis

Lyssna på din kropp, alla är individuella.

Kramizar

2011-06-28 @ 00:55:41
URL: http://overviktig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0